AÇEV ANNELERİ

 3 yıl önce AÇEV 7-11 yaş Anne Destek Programı uygulayıcı eğitimi aldım. Ben ve 20 Psikolojik Danışman arkadaşım Samsun'un ilk  anne eğitimi uygulayıcıları olduk. 10 gün süren eğitimimizde her detayın üzerinden geçildi. Büyük bir ciddiyetle okullarımızdaki annelerimize Anne Destek Programını uygulamaya başladık. Bu süreç içinde eğitim alan meslektaşlarımın sayısı da arttı, katılımcı annelerin de. AÇEV, Samsun'da kocaman bir aileye sahip şimdi.


Cuma günü sevindirici bir haber aldım. Pazartesi ve Salı günü Anne Destek Programının yenilenmiş hali bizlere tanıtılacaktı. AÇEV eğitimlerini çok seviyor olmam, bana birden bir enerji verdi. Hemen yeni programı almak ve okulumda uygulamak istiyorum şimdi. 


Buradan tüm annelere duyuru. Hemen her okulumuzda Psikolojik Danışmanlarca Aile Destek Programları ya da Anne Destek Programları uygulanıyor. Mutlaka yakınınızdaki okullarla iletişime geçin. 8 yada 10 hafta kadar süren bu eğitimler bir çok konuda ailelere yardımcı oluyor. 


AÇEV 'in Anne Destek Programı sadece anneler  için. Bu sene ki yenilenmiş programda kadın hakları, kadın istihdamına daha çok yer verileceğini biliyorum. 
Benden size tavsiye, sakın zaman kaybetmeyin;)))

Yorumlar

  1. bence çok iyi bir proje çünkü ben birçok annenin eğitime ihtiyacı olduğunu düşünüyorum,sonuçta herkese okuyup araştırmıyor,kolay gelsin hepinize..
    keyifli pazarlar..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim, bugün uygulayıcı eğitimini tamamladık. Harika bir program olmuş, tüm anneleri bekliyoruz:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder