KIŞ GÜNEŞİ

Kışın tam ortasındayız Hatta geçen hafta hoplaya zıplaya kar topu oynamıştık. Ama bugün, tatilin son günü olduğundan mıdır bilinmez, harika bir güneş vardı. Koştuk doğruca parklara, bahçelere. Nasıl özlemişiz yeşili, güneşi, maviyi.






                                                                       çiçek ege
çiçek orhun



 bu çiçeğin adını bilmiyorum. Çiçek midir onu da bilmiyorum. Üfleniliyordu onu biliyorum...



 4 yapraklı yoncayı ben aradım ama bulamadım, belki siz  bulursunuz:))


Güneş bana ceee yaptı

seni seviyorum Samsun

Yorumlar

  1. İki gündür hava çok güzel dimi? güneş açtı, onca kardan sonra.

    Çocuklar için özellikle çok iyi oldu, soyasıya oynadılar hiç degilse.

    Birde sanırım o karahindiba, çocukken elimize alır üflerdik o çiçegi :)

    YanıtlaSil
  2. sağol aslı, yıllardır merak eder dururum da bir türlü öğrenemedim adını. Bu sefer üfleyemedim, kıyamadım ufaklığa. Demek ki çocuk olmak başka bir şey:)))

    YanıtlaSil
  3. sevilmez mi karadenizin incisidir o;)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder