OSCAR'A DOĞRU 'MIDNIGHT IN PARIS'

Son zamanlarda izlediğim en temiz film diyebilirim. Woddy Allen filmde görüntü ve müziği o kadar dengeli kullanmış ki kendinizi o anda Paris'te hissediyorsunuz. Film , insanoğlunun mutluluğu arama çabası üzerine  farklı bir bakış açısı kazandırıyor. Herkes bir şeylerden şikayetçi, mutsuzluğun sorumlusu ise genelde yaşadığımız çağ olarak gösteriliyor. İşte usta yönetmen bu konuda çok güzel bir bakış yakalamış. Esasen romantik komedi olan Midnight in Paris , felsefi unsurları da gözler önüne seriyor. 1920'lerinde Paris'e bir yolculuk bileti değerinde bu film.
Kalabalık ve ünlü bir kadroya sahip Midnight in Paris. Owen Wilson ve Rachel McAdams başrolleri paylaşıyor bibi görünse de filmde herkes başrol bana göre.Owen Wilson , kapının önünde terk edilmiş duran yavru köpek bakışlarını film boyu sürdürüyor. İtiraf etmek gerekirse çok da yakışıyor. Benim en beğendiğim aktörlerden biri de Adrien Brody oldu. Filmi henüz izlememiş olanlar için fazla ipucu vermek istemiyorum ama en sevdiğim sahnelerden biri oldu. 
Carla Bruni de film çekimlerinde epey haber olmuştu. Ama ben kendisi malum Fransız soğukluğuyla filme de Fransız kalmış bana göre. Ama hoş bir kadın, hakkını verelim. Bu arada usta oyuncu Kathy Bates'i her filmde olduğu gibi görür görmez sevmeye başlayacaksınız.
Oscar adayları açıklandı. Benim Oscar'ım Midnight in Paris ve Woody Allen'in. Zamanda yaptığı bu harika sanat şöleni için.









Yorumlar