ANNE ADAYLARI KAÇIRMAYIN

    
 Annelerin ortak paylaşım alanı anneysen.com anne adayları için yine harika bir organizasyona imza atıyor. 12 Mayıs 2012 Cuma günü saat 10.00-13.00 arası  Universal Çamlıca Hastanesinde düzenlenecek bu etkinliğe anneysen.com'a üye tüm anne adayları ücretsiz katılabilecek.  Anneler günü arifesinde  çok güzel bir hediye olduğunu düşünüyorum. Ajandanızı gözden geçirin bu etkinliğe mutlaka yer vermeye çalışın derim. Ayrıntılı bilgi için www.anneysen.com adresini ziyaret edebilirsiniz. 
İşte Eğitim Programı



09.30  Karşılama ve Kayıt

10.00  Hamilelik döneminde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler, yaptırılması
gereken testler ve doğum yöntemleri
Op. Dr. Ebru Füsun Işık, Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı

10.30  Hamilelik döneminde ve doğum sonrasında beslenme rehberi
Dyt. Samet Yağlı, Sağlıklı Beslenme ve Diyet Uzmanı

11.00  Ara

11.15  Emzirmenin püf noktaları ve teknikleri, bebeğin evdeki ilk günlerinde
dikkat edilmesi gerekenler (yenidoğanın beslenmesi, banyosu, masajı, bakımı)
Zeynep Ekşi, Eğitim Hemşiresi

11.45  Yenidoğandan toddler dönemine ev kazaları ve ilk yardım teknikleri
Dr. Serhat Çehreli, Acil Servis Koordinatörü

12.15  Ara

12.30  Hastane tanıtım turu


Yorumlar

  1. canım, sana ufak bir ödülüm var:
    http://www.elmashekeri.blogspot.com/2012/05/ilk-odulum.html

    sevgiler..
    zeynep..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder