5 YAŞI KÜÇÜK MÜ SANDIN?


     Oğlan anneleri de en az benim kadar bu fotoğrafı görünce bayılacaklardır. 5 yaşında neler mi severler? İşte evrensel olsa gerek tüm maddeler. 
        Yüzmek ya da suda debelenmek, babacığı, legoları, çubuk dondurmaları, bisikleti, Sünger Bob'u , tırtılları, her türlü şirinlik muskalığını sever 5 yaş delikanlıları. Neyse yaşları küçükken istekleri daha makul en azından tabii yaş 15 olduktan sonra istekler anne baba için daha zorlayıcı olabiliyor. Neyse, çocukların yaşı kaç olursa olsun siz o anların tadını çıkartın...

Yorumlar

  1. ah yüzme deme canım. berke bir hevesle gitti ilk gün anneleri almadılar havuza benimki donmuş bir de su yutmuş.ağla ağla evde gitmiycam diye.üstüne gitmedim.tatilde tekrar sever suyu diye umuyorum.sıpa bir de 6 yaşında yani...umarım sen ve çocukların keyfi yerindedir. seni kocaman öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  2. Ah kuzum, nasıl korkmuştur şimdi. Ama korkma canım, tatilde abisiyle sudan çıkmazlar görürsün. Biz iyiyiz şimdilik, evdeki kardeşler arası güç savaşını saymazsak tabi;) Ben de çok öpüyorum, Bursa'ya kocaman sevgiler bizden:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder