İŞLER GÜÇLER

        Modern muzip yalanlar diyerek yayın hayatına başladı İşler Güçler. Başlar başlamaz da gayet geniş bir hayran kitlesine sahip oldu. Hele Çalgı Çengi filmini izleyip, kahkaları ard arda patlatan herkes de bu modern muzip yalanların kapsama alanına girdi. Dizideki üç ana karakter gerçek isimleriyle rol alıyor. Bir yandan da gerçek hayatlarına ufak tefek göndermeler yapılıyor. Kimler bu adamlar? Ahmet Kural, Murat Cemcir, Sadi Celil Cengiz bu eğlence lokomotifinin başını çekiyor. Ve perşembe akşamları saat 22.00'de Star TV'de sizleri ekrana bekliyorlar.
     Kopyala yapıştır karakterlerin ve hikayelerin bol olduğu televizyon dünyasına farklı duruşu ve muzır zihin oyunlarıyla gerçek komediyi gösteriyor İşler Güçler. Benim komediden aradığım her şey bu dizide. Ama olmayan unsurları da hemen sizinle paylaşmak isterim. Mesela kaslı karizmatik aktör yok. Şato tadında villa ya da konak yok. Son model hızlı arabalar yok. Trilyoner kızı yok. Çarpık akraba  ilişkileri yok. Bunlar olmadan dizi falan izlemem diyen sevgili okur. Bu diziden uzak dur.
     Hele diziyi izlemeden tanıtım fragmanındaki müzik hemen herkesin dilinde. Peh peh peh:)) 


Yorumlar

  1. şuan onu izliyorum:)sahiden çok güzel bir dizi,bu sene favorim diyebilirim..

    YanıtlaSil
  2. o zaman tam bızlıkk bır dızı:)

    YanıtlaSil
  3. Bende dün gece ilk defa gördüm ve çok sevdim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder