THE NEWSROOM


      Sonbahar'ın yaklaşmasıyla televizyon kanalları da yaz uykusundan uyanmaya başladı. İlk büyük adım, CNBC-E'den Newsroom ile geliyor. Tanıtımları yayınlandığı andan itibaren şimdiden izleyici kitleyisini garantileyen dizi Oscar'lı senarist Aaron Sorkin'in kaleminden çıkıyor. Gerçek olayların üzerinden işlenen dizde haberciliğin etik kuralları da mercek altına alınıyor.

Jeff Daniels

      Konusuna gelince, Will McAwoy , en popüler ve en çok kazanan ana haber sunucularındandır. Ancak tarafını asla belli etmemesiyle de ünlüdür. Derken bir gün kameralar önünde büyük bir patlama yaşar ve hayatı bundan sonra değişir.
 Emily Mortimer -  Jeff Daniels
    Habercilik , kimin için ? Reklam verenler mi ,  halk için mi? Yıllardır tartışılan daha da çok tartışılacak olan bu sorunun cevabını halktan yana kullanıyor Newsroom. Ayrıca gençlere şans vermenin de altının sıklıkla çizen dizi , her anlamda farklıları gözler önüne cesurca seriyor.
John Gallagher Jr

    Oyuncu kadrosu da ilgi çekici ve tanıdık. . Bu zamana kadar daha  munis rollerde görmeye alışık olduğumuz Daniels, izleyiciyi oldukça şaşırtıyor. Emily Mortimer, John Gallagher Jr. , güzeller güzeli  Olivia Munn , Alison Pill ve Sam Waterston dizinin lokomotif karakterlerinden. Bu arada dizinin Jane Fonda sürprizini de unutmamak gerekir.
Olivia Munn
 Diziyle ilgili bir uyarı; konuşma hızı çok yüksek bir tempoda geçiyor. Yani izlerken başka bir işe uğraşmanızın imkanı yok. Senarist bilhassa bu konuya dikkat etmiş. Bu da izlerken gerçeklik algısını arttırıyor haliyle.Benden size tavsiye,  16 Eylül Pazar  22.00'de şimdiden yerinizi hazırlayın.


Yorumlar

  1. Bende merak ediyorum. Bakmayı düşünüyorum. :)
    O ekrandan göz ayırmama mevzusu, alt yazılı film dizilerde illaki oluyor. Ramazanda az çekmedim, vampir günlüklerini izlerkene. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de vampir günlüklerini merak ediyorum, onu da listeme aldım. Ama bu alt yazıya yetişme durumları bazen stres yaratıyor bünyede:)

      Sil
  2. internetten izlemeye başlayalı beri dizilerde cnbc-e ye bağlı kalmadım ama şimdi dizileri ordan takip etmeyi özlemişim onu farkettim.
    amaa çok seçiciyim artıkk çoook ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnbc-e dizi konusunda oldukça iddialı. Ama bir kusuru var ki bazı dizileri çok geç yayınlıyor. Mesela Game of thrones son sezon hala başlamadı. Neyse ki internet bu konuda en büyük yardımcımız oluyor:)

      Sil

Yorum Gönder