INTERVIEW WITH THE BRAD PITT

     Son zamanların tartışmasız en yakışıklısı, en merak edilen ve en popüler aktörü Brad Pitt 1001 suratlı halini İnterview dergisi için tekrar sergiledi. Filmlerinde kılıktan kılığa girerken hiç zorlanmayan  Brad Pitt, Benjamin Button'dan  bu yana beni bu kadar şaşırtmamıştı. Snatch filminin yönetmeni Guy Ritchie 'nin -namı  diğer Madonna'nın eski kocası- sorularını cevaplayan aktörün röportajı ne yazık ki fotoğraflarının  gölgesinde kalmış. Röportajda Angelina Jolie ve 6 çocuklu yaşamlarından bahseden Pitt, Killing Them Softly ile 30 Kasım'da huzurlarımıza çıkıyor. 
       Özellikle Bob Marley usulü rastalı saçları ile hayranlarının beğenisini kazanmış. Açıkça itiraf ederim ki; Ben bir Brad Pitt hayranıyım. Interview With The Vampire filminden bu yana milyonlarca hayranı gibi ben de takibindeyim Fotoğraflarda yaşını almış, emekliliği yaklaşmış , biraz bitkin ama enerjik görünme çabalarında bir aktör gördüm. Pek de memnun kalmadım işin doğrusu. Ama Dünya kamu oyu beğenip takdir etmiş, saygı duyarım. 
        Neticede Esra'dan Dünya'ya saygılarımla....












Yorumlar

  1. Bence de yakışıklı. :)
    Oyunculuğu da gayet iyi bana göre.
    Resimler oldukça değişik. Sinemayı bırakacak diye okumuştum, son projesi herhalde.

    YanıtlaSil
  2. Yakışıklı gerçekten. Eh partneri Angelina da olunca bence çocuk sayısını arttırıp insan ırkını giderek tablo kadar güzel bir hale getirebilirler :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder