8 Şubat 2013 Cuma

CUPCAKE ÇILGINLIĞI


     Son zamanlarda mutfakların hızla yükselen değeri hiç kuşkusuz ki cupcake. Ufacık tefecik içi dolu lezzetcik tanımını hak eden cupcakeler  en çok çocukları çekim alanına alıyor. Bebek partilerinin de olmazsa olmazlarından biri oldu hatta küçük dostlarımız. Yaratıcılıkta sınır tanımaması, şıklığı, zerafeti kimi zaman da haylazlığı ile cupcake hayalgücümüzün bir yansıması oldu bu aralar. 
     Yapması da zevkli bir o kadar da kolay aslında. Ama bana göre alameti farikası elbette kremasında. Küçük ve basit bir tüyo ile cupcakelerinizi daha hızlı hazırlayabilirsiniz. Kek kısmı en kolayı. Ama kremayı düzgün hazırlayamazsanız, şık bir görüntüde alamazsınız.
 Krema tarifimiz şöyle;. 
1  paket Dr. Oetker  CRÈME OLÉ 
1 paket Dr. Oetker Krem Şanti
1/2 lt. soğuk süt
Önce Creme Ole'yi soğuk sütle hazırlıyoruz. Sonrasında toz krem şantiyi ekliyoruz. Önce yavaş sonra hızlı devirde çırpıyoruz. İşte hazır. İster poşet ister krema aparatlarıyla cupcake'e can katıyoruz. Gerisi sizin hayal gücünüze kalmış. İşte bir kaç örnek...





















Kaynak: Pinterest.com  http://catchmyparty.com/photos/976492  cupcakesgarden.com.


6 yorum:

  1. bunlara kıyamam ki ben, çok lezzetli ve güzel gözüküyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, zaten cupcake artık bir sanat dalına dönüşmek üzere:)

      Sil
  2. Çok güzel hepsi de cupcakeleri ben de ole ile deneyeim kesinlikle nefis olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar, ole'yi başka tatlılar için de kullanabilirsin, harika bir icat:)

      Sil
  3. ayyyyyyyyyyy cok ıstedım suan cokkkkkkkkkkkkkkk:)) ama bunu yapacagımmmm emınım

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben bunları yiyemem ki severim sadece:) çok güzel görünüyorlar sayfanızda çooook iç açıcı sizi takibe aldım bende sayfama beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil