BUMERANG ETKİSİ

         Yıllardır biriktirdiğim kelimeleri paylaşma arzusuyla blog yazma maceram başlamıştı. Yazdıkça , araştırdıkça mutlu oluyor, yepyeni kelimeler keşfetmek istiyordum. Ama bir gün çok güvendiğim kelimelerimin arasında sıkışıp kaldığımı farkettim. Daha çok okunmak, daha çok okumak , daha çok çoğalmak istiyordum. Hem yazılarımı tanıtıp hem de farklı kategorilerdeki bloggerlarla etkileşime girmek başta bana çok zor gelmişti.
      Derken, Bumerang ile tanıştım. Sağladığı fırsatlarla hem kendimi geliştirme imkanı buldum hem de yazılarımı Yazarkafe aracılığı ile daha geniş kitlelere sunabildim. Ayrıca Tanıtımlar, Şablonlar ve Link Paylaşım özelliğiyle yazılarımın ücretsiz reklamının yapılması  fırsatını buldum. Arasında sıkışıp kaldığım kelimelerim artık bir düzene girmişti. Sorularım olduğunda sormaktan hiç çekinmedim ve Bumerang Destek'ten her zaman cevap anında geldi. 
       Bumerang etkisi  bu kadarla da sınırlı değil elbette. Tanıtım içerikleri sayesinde kazanç elde etmenin keyfi de bir diğer cazip noktası oldu . Ayrıca, sosyal medya hesaplarında hazırladığı kampanyalar sayesinde hediyeler kazanmak da  mümkün. Hatta bu sayede Elif Şafak'tan imzalı  Gökyüzünün Yarısı kitabına kavuşmanın haklı gururunu yaşıyorum. 
      Yazdıklarının okunması, paylaşılması, yorumlanması bir blog yazarı için en büyük mutluluktur. Kelimelerimi çoğaltan, zenginleştiren, tat katan Bumerang'a kendimi ifade etme çabama desteğinden dolayı çok ama çok teşekkür ederim.
      İyi ki hep yanımdasın:)
       









Yorumlar