METABOLİZMAYA MEKTUP

     
Sevgili Metabolizmam,
    Bak sevgili diye başlıyorum satırlara ama bil ki içimdeki sana karşı son sevgi kırıntılarıdır bunlar. Uzun zamandır seninle iletişim kurmaya çalışıyorum. Yağmur altında yürüyüşler, pedal çevirmeler, yağsız tuzsuz salatalar, yeşil çaylar derken bu sabah tartıda beni nasıl da sırtımdan vurdun. Kendimi çocuğunu binbir emekle yurt dışında gönderip zibidi olarak karşılayan emekli öğretmen gibi hissediyorum şu an. Emeklerimi ziyan ederken hiç mi için acımadı? Sen hızlanasın diye kalori hesabı yapmaktan LYS Sayısal şampiyonu olacağım neredeyse. Aman 1500 kaloriyi aşma, asansöre binme, yürü babam yürü. 

      Tamam ben de başlarda sana biraz haksızlık yaptım. Ama suç inan benim değil. Sokağın köşesinde açılan o hamburgerci var ya işte suçlusu sorumlusu odur. Bu kadar yakın olmasa ben bu kadar sık gitmezdim, değil mi ama. Gerçi kepek ekmeğini de hayatımdan çıkarıp, Türk kahvesinin yanında gül lokumlarını mideye indirmem de biraz suçlu olabilir. Ama aylardır tık yok be güzel metabolizmam. 

    Anneliğin nişanesi ayva göbeğe başlarda sözüm yoktu ama ben artık komple bir ayva şekli almaya başlıyorum. Sana ben Giselle Bundchen olacağım demedim ama sen Bülent Ersoy'a bağlamakta kararlısın anlaşılan.  Evrene mesaj  gönderdim, olumlama yaptım , küçük gelen pantolonlarımı atmadım, inandım da inandım. Şimdi elimde ne mi var? Üzüntü ve muz kabuğu:((

     Bahar geldi, yaz geldi, karpuz kabuğu denize düştü. Ben nasıl düşeceğim denize hiç düşündün mü?  Artık iki çocuğumu kamuflaj olarak kullanacağız yine anlaşılan. Aman çocuğum tut elimi, gel yanıma derken sahilde iki minik bodyguard ile biri popo kısmına gelecek şekilde diğeri göbiş bölgesine isabet edecek pozisyonda takılacağız belli ki. 
    Sana bir hafta müddet eski dostum. Ya toparlarsın ya da ben bir topa dönüşürüm. 
     Hızlanman ümidiyle....
                                                                    Küskün diyetçi Esra


Yorumlar

  1. Hahahaaay süper bir post olmuş, sabah sabah iyi geldi, kamuflaj olayını ben tek çocukla nasıl başarsam acaba :) çocuk yanımdayken göbek olayının suçlusu belli , en azından basenleri ve popuşu kamufle edelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic yoktan iyidir canim. Zaten bu isin sorumlusu birazcik da onlar degil mi. Saka saka kiyamam ya ben miniklere. Havalar isindi ya benim stres katsayim artti. Ama benim metabolizmada masallah mangal gibi yurek var:)) Neyse saglik olsun. Mutlu ve tasasiz bir hafta sonu dilerim Ayamaya:)))

      Sil
  2. bu kadar güzel açıklanırdı :D
    yavaş metabolizmalı herkese gitsin bu mektup, gazeteye tv'ye çıksın hatta ..
    belki sesimizi duyarda biraz hız alır..

    YanıtlaSil
  3. Evet Mervecim belki biraz utanir da insafa gelir tembel teneke. Saglikli ve neseli bir hafta sonu dilerim canim:)))

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, ne güzel. Çok teşekkür ederim:))

      Sil
  5. bomba olmuş :))) çok güzel çok güldüm :) mektup işe yararsa hemen bi tane de ben yazayım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz canım, içimde yılların küskünlüğünü ne biriktirmişim ama. Sen de yaz. Metabolizma utansın:)))

      Sil
  6. İadeli taahütlü yollamayı unutmadınız İnşaallah.. Bu meret almadım, elime ulaşmadı der şimdi, utanmadan. :D
    Eğlenceli idi ama gerçekti de. :)
    Yani o ince hesaplar.. falan. İnsan taktı mı takıyor ne yazık ki. Mutlu olabilsek ne iyi olur, her halimizle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söyledin bu metabolizmadan her türlü üç kağıt beklenir. Olmadı bir hafta sonra mahkeme emri çıkaracağım kerataya:))) Ama her işin başı sağlık elbette, her daim şükür halimize...

      Sil

Yorum Gönder