Tanrı'nın Unutulan Çocukları Kimler mi?


          

         Yaz mevsiminin en sevdiğim tarafı keyif özgürlüğümü kısmen de olsa kazanmış olmamdır. Okul ve iş telaşımız olmadığından uykum, yemeğim, kıyafetlerim, her şeyim daha bir özgürdür. En büyük keyfim ise sabah uyanır uyanmaz kitap okumaktır. Dünyanın en sessiz saatlerinde kitaplarımdaki kahramanların iç seslerine daha iyi kulak veririm o vakit. Bu aralar beni kendine çeken son kitap ise 'Tanrı'nın Unutulan Çocukları' ( Jasper Jones)
         Çocukluktan yetişkinliğe adım  iki çocuğun büyük bir sırla başlayan dostluğu üzerine bir roman. Kitapla ilk göz göze geldiğimde 'Gel buraya' dedi sanki bana. Çünkü işim gereği, Tanrı'nın Unutulan Çocukları kimlerdir, gayet iyi biliyordum. Bir kenara bakışlarımızla, ön yargılarımızla, kibrimiz ve bencilliğimizle fırlatıp attığımız çocukların hikayesini hayattan değil de kitaptan okumak istedim bu sefer. Henüz romanın ortasındayım. Ama akıcı bir dil, ince detaylar ve karakter çözümlemelerindeki merak uyandıran detaylar benden şimdiden geçer not aldı. 

        Kitabın yazarı Craig Silvey, Avustralyalı genç ve bol ödüllü bir yazar. Bu arada kitabın film hakları da satın alınmış. Filmi beyaz perdede görmek için şimdiden sabırsızlanıyorum.
      Tanrı'nın Unutulan Çocukları, sizin, benim ya da Kraliçe'nin torunundan daha az çocuk değildir. Dünya'ya gelen her çocuğun bir adı  UMUT'tur. Ve marifet, umudu yaşatabilmektedir sevgili dostum.


Yorumlar

  1. bnde merak uyandırdı bu güzel paylaşımınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. kitabı bende okuyorum şahane bir kitap şu anda 300lerdeyim ve kitabın ismi kitapla muhteşem bir bağ kurmuş

    YanıtlaSil

Yorum Gönder