BEN ANNEMİ ÖZLEDİM-PROFİLO

           
        Annelerin derdi çocuklarını sağlıkla büyütüp, yuvadan huzurla uçmalarını sağlamaktır. Hepimizin derdi şöyle ayakları yere sağlam basan insanlar yetiştirmektir. Ama içten içe de hep çocuk kalsalar diye de düşünmüyor değiliz hani.
         Erken yaşlarda okul öncesi eğitimine başlatıyoruz, sonra okul başlıyor peşinden ingilizce kursu, resim kursu , mental aritmetik derken kişisel gelişim uzmanı oluveriyoruz bir anda. Neden mi? İleride lazım olur telaşından.  Zamanı gelip de kuş yuvadan uçunca da başlayr annelerin yüreğinde inceden bir sızı. Ne garip şu hayat. Hem kanatlansın diye didin, çabala hem de gurbete okumaya gidince boğazına oturuversin koca bir yumruk.
          Şu anda nice anne kuzusu başka şehirde bambaşka bir iklimde üniversite okuyor. Dilerim gün gelir benim kuzularım da onlardan biri olur. Ama bilmem o vakit benim halim nice olur. İşte tam da bu duyguyu yaşatan bir tanıtım hazırlamış Profilo. Marka, anne temalı eğlenceli viral reklamlarıyla adından sıkça bahsettiriyor zaten. Gurbet kuşlarına ve gurbet yolu gözleyen tüm annelere selam olsun.
         

Yorumlar