Working Mother'ın Sürprizi

   
 Son günlerde kendimi eski kara trenler  gibi hissediyorum. Tepemde bir tek dumanlar eksik. Çuf çuf gün ağardı , kalk. Çuf çuf çocukları etüde , kendini işe hazırla, çuf çuf kocaya kravat beğendir hatta bağla. Çuf yemek, çuf süpür, çuf yıka, çuf çuf çuf....


       Neyse ki tüm bu kara trenin metal yorgunluğuna Working Mother yetişti de biraz moral depoladım, keyif aldım. Dove'dan bir sepet harika ve ihtiyacım olan mis kokulu ürünleri görünce yüzümde şöyle kulaklarıma doğru bir gülümseme belirdi. Daha önce kullanmadığım ürünlerle de tanışma imkanı buldum. Ve tanıştığıma gerçekten memnun oldum. Bu yüzden teşekkürler çalışan annenin bir numaralı rehberi Working Mother, teşekkürler banyomu panayır alanına çeviren mis kokulu Dove.
          Hayat denen güldürüklü temaşada kimi zaman kara tren gibi hissedersiniz kimi zaman da prenses gibi işte :)

Yorumlar