AYNI ANDA HEM HALA HEM ANNE HEM DE ROCKY OLABİLİRİM

         Aynı anda hem hala hem anne hem de Rocky olabilirim. Nasıl mı?

   
     2014 iddialı bir başlangıçların yılı olacak belli ki. Hayatımın kalp atışları daha bir hızlı, daha bir kuvvetli atıyor bu ara. 1. sınıfa giden  Ege'nin harf hazinesi günden güne zenginleşiyor. Önceleri nazlanarak ve de ağlayarak oturduğu ödevlerinin başına otomatik olarak geçiyor artık. Ama hazinedeki her yeni harf benim için yeni bir mucitlik yeni bir performans da demek oluyor. Öpe koklaya, nazlaya sazlaya ödevlerimizi her akşam aynı saatte yapıyoruz.



         3. sınıfa giden Orhun'un basketbol kursu, sınavları, bölmesi-çarpması , kardeşiyle olan ego savaşları , ilk kalp ağrıları derken 2014 usul ve derinden ilerlemeye devam ediyor. 
        Bir yandan da yeni yıla kendim için adımlar projesi kapsamında her gün bir saat iş çıkışı arkadaşlarımla yürüyüş yapıyoruz. Bugün 2. günümüzdü. Zorlandığım anlar da  kuş gibi hissettiğim anlar da oluyor haliyle. Bacaklarım beni yarı yolda bırakmaya başladığında hemen Rocky Balboa moduna geçiş yapıyorum.' Acı yok Rocky , acı yok Rocky ' diyerek 1 saatlik yürüyüşümü kan ter içinde tamamlıyorum. Tabii bu arada öyle bir antreman koçumuz var ki yürümüyoruz, adeta kelebek gibi uçuyoruz. Bir motivasyon, bir enerji bu arada sormayın. Canım arkadaşım Aslı sayesinde tüm ağırlıklarımdan kurtulacağım, kararlıyım. İnsanın psikolojik danışman arkadaşının olması da güzel bir şeymiş ya:)
Sol baştan sayıyorum. Bendeniz, Yaşam koçum Aslı, Güvercinim Birgül
Hem zümrelerim, hem canlarım benim.

İkinci gün, Emelim de kattıldı bize. Daha bir neşelendik , daha bir motive olduk  :)
Sonuç olarak da yazın Edriyııııın diyip 38 beden kıyafetlere sarılmak, tartının üzerinde afilli rakamlar görüp sosyal medyada görgüsüzce yayınlamak istiyorum. Tüm bu sevinç bana çok mu sevgili Evren???



Ameliyathane kapısında Rüzgar'ı ve Kuzey'i beklerken. Telaşlı taze baba Emrem.
        Ve asıl  bombayı sona sakladım tabii ki.  Her şey bir yana , ailemize iki melek 3 Ocak 2014'te katıldı. Tatlı kardeşim Emre ve güzeller güzeli Merve'nin ikiz bebekleri 9 aylık yolculuklarını tamamladılar ve aramıza katıldılar. Şöyle bir ele avuca gelsinler onlar için bebek kokulu , masmavi bir post hazırlayacağım. Kuzey ve Rüzgar, hoş geldiniz. İyi ki geldiniz... Pamuk şekerli olsun tüm hayatınız.

      İşte benim 2014 yılının ilk 8 gününde yaşadıklarım.  Yani aynı zamanda hem hala, hem anne , hem de Rocky olabiliyormuş insan.




Yorumlar