Puf Puf Bebe Battaniyesi Nasıl Yapılır



       Bebek battaniyesi örmek insana müthiş bir huzur veriyor kesinlikle.  Dünya'ya yeni gelmiş bir melek için mutlu ve tatlı bir dokunuş adeta.  Bebek battaniyesi örme hevesim  Küçük Mucizeler Dükkanı'nı okuduktan sonra başladı. Kitabı bitirir bitirmez soluğu tuhafiyede almıştım.  

         Puf puf bebe battaniyesi örmek sandığınız da kolay. Ben Youtube'da dolaşırken rastladım bu videoya. Ömrünüzde elinize tığ almamış olsanız bile bu videodan rahatlıkla öğrenebilirsiniz.  Ama bu modelde önemli olan kesinlikle ip. Ben Kartopu Yumurcak kullandım.  Tığ numaram da 8'di.  Puf puf ve hop diye bitiriyorsunuz yani. Izledikten sonra bana kesinlikle hak vereceksiniz, eminim.


     
         Puf puf battaniyem bittikten sonra evimizin maskotu Tigger poz vermeyi kabul etti. Kendisine şükranlarımı sunuyorum. 9 yıldır evin en sevilen oyuncağı olmak kolay değil tabii ki. 



Haydi siz de durmayın, bir meleğin yanağına minik bir dokunuş yapın . 
Orhunum


Yorumlar

  1. Harikaymış, bayıldım. Hemen elime yün ve tığ alıp yapasım geldi :) İlk fırsatta denemeye karar verdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim Gökçe buna sevinecek. Benim oglanlarin elinden zor aldım battaniyeyi ayol. Ama söz verdim onlara daha kocaman öreceğim ;)

      Sil
  2. esracım bana ilham veriyorsun çok basit görünüyor ailemize katılacak yeni bebişler var onlar için örmek istedim

    YanıtlaSil
  3. Ne demek Edacim, o senin içindeki DIY aşkı ;) Önümüz kış, bakalım neler neler yapıp birbirimize ilham olacağız. Hem stresleri de saliveriyoruz di mi ama :)

    YanıtlaSil
  4. bak bir ortak yönümüz daha çıktı cnm bnde örgüyü çok severim iyi stres attırır ama tabi ben senin kadar profesyonel değilim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracım, eminim daha çok ortak noktamız seninle eminim. Kanım kaynağı bir kere adaşım:) Inan ben de yeniyim aslında. Bunlar ortaya cikarttiklarim. Ah sen bir de ziyan ettiklerini görsen😘

      Sil
  5. orgüye ben bayılırım eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nihalcim, Beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  6. ipinizin cinsinden ve dokusundan o kadar belli ki puf puf olduğu..çok tatlı gözüküyor.elimi ekrandan içeri sokup dokunmak istedim bir an..ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim , gerçekten bulut gibi hissettiriyor. Sevgiler: )

      Sil
    2. Cok teşekkür ederim , gerçekten bulut gibi hissettiriyor. Sevgiler: )

      Sil
  7. Esra abla videosu çıkmadı bende örmek istiyorum doğacak bebeğim için modeli nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videoda bir sorun olabilir ama youtube'da easy baby beginner baby blanket diye aratırsan çok sayıda video ile karşılaşabilrsin. Dilerim bebişini iyi günlerde, sağlık ve huzurla büyütürsün. Sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder