Tatlı mı Tatlı Kırıntı

     
          Uzun zamandır yapmak isteyip de bir türlü fırsat bulamadığım kırıntı tatlısını sonunda yapabildim. Namı diğer "Crumble" yani kırıntı tatlısı hem malzemelerin az olması , pratik olması ve nefis olması dolayısıyla Esra'dan ve minik saz arkadaşlarından tam puan aldı. Tarif için ise Sevgili Smilena'ya çok teşekkürler. Her zaman  güzel işlere imza atan güneş gönüllü insan sevgiler sana :) Derin dondurucudaki böğürtlenleri kışa saklayamadım yine. Mayhoşluğu artsın diye de vişne takviyesi yaptım. Ama böğürtlenlerin buğusunda uzun süre gözümü alamadım. Nasıl bir renk senfonisidir yahu.

          Bu arada yaz bitmeden okumak istediğim kitaplardan birini daha  bitirmenin haklı gururunu yaşıyorum tabii ki. Varolmanın Dayanılmaz Hafifliği de kitaplığımdaki yerini aldı. Sürükleyici, biraz da karamsarlığa itici , duygularla yüzleştiren, fazlaca derin bir kitap. Laf aramızda adı gibi birazcık dayanılmaz geldi bana.  Okurken gayet kötümser bir ruh halinde gezinip durdum. İki gün sonra bitti de bir rahatlama geldi . İyi hoş ama yazın daha hafif içerikli kitaplar iyi geliyor bana.


        Ben de bir şey beğenmez oldum. Yaşlanıyorum sanırım. Neyse bu yaza İstanbul'la başladık, Samsun Yazlık'ta bitirdik. Dopdolu, güneşli, az dalgalı , bisikletli, dondurmalı bir yazdı. Daha neler neler mi var. O da bundan sonraki postta.

         

Yorumlar