Motifli Kırlent Ve Sonbahar

   
            Tığ işi motif sevdasına son bir kaç yıldır tutulduğum doğrudur. Önceden tığ işi motif nasıl yapılır diye Ar-Ge çalışmaları içinde bulunmanın faydasını şimdi görüyorum. İpleri alırken niyetim bebek battaniyesi yapmaktı. Ancak, sabırsız ruhum durumu kırlente çeviriverdi. Sonbahar da kendini hissettirince bu şeker iplere karşı koyamadım.
        Daha önceden  yaptığım kırlentlerin yanına iliştiriverdim ki evim renklensin, şenlensin. Malum, sonbahar demek evde keyifli vakit geçirmek demek. Okullar açılıp, ödevler çoğalıp, sınavlar başlayınca evdeki mesaimiz daha da artacak. Uzun günleri, gezmeleri, güneş sersemliğini ,tembelliği çok ama çok özleyeceğim aşikar. Ama her demin ayrı bir tadı var.  Gönül güneşli olduktan sonra her mevsim yaz değil mi?

Evde en sevdiğim köşeme iliştirdim motifli kırlentlerimi. Gerçi evdeki iki erkek çocuğun elinde perişan olmaları an meselesi. Dergilerime şöyle keyif içinde akşam üstü iş güç bitince göz gezdirsem fena mı olur .

Sonbahar renkleri kendini göstermeye başladığı bu günlere de şükürler olsun. Huzur getir bize Sonbahar, gerisi zaten gelir.

Yorumlar

  1. Çok keyifli bir şey bu, içim ısıttı :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. ben de yapmak istiyorum uzun zamandır ama bu kış vakit tamam hissediyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İplerle oynayan kedi gibi hissediyorum kendimi. Çok rahatlatıcı. Bekliyorum paylaşımlarını :)))

      Sil

Yorum Gönder