Zubi Dubi Zubi Dubi


          Uzun zamandır bu şarkı dilimde. Paylaşmak şimdiye kısmetmiş. Aamir Khan'ın 3 İdiots filminden güzel bir şarkı. Şöyle insanın içini kıpır kıpır edercesine, sebepsiz yere gülümsetircesine. Henüz izlemediyseniz tam bayramlık bir film. Eminim çok büyük keyif alacaksınız. Yürekleri ısıtan bu güzel Hint Filmi hem eğitim sistemini eleştiriyor hem de önyargılarımızla bizleri yüzleştiriyor. Ayrıca Hindistan'ın sıcacık renkleri, kıvrak dansları da pastanın kreması oluyor tabii ki. 
          Aamir Khan filmlerinden sonra bende bir Hindistan seyahati fikirleri oluşmaya başladı. Fena olmaz mı ? Turuncu sarimi giymişim, ihtişamlı küpelerimi takıp yollarda yanık sesimle türkü patlatıveriyorum. Ben öyle kıvrak danslarda da pek başarılı değilimdir. Ama Harmandalı'nı Hintli kardeşlerimize gönüllü olarak öğretebilirim. Hayaller, hayaller... İnsan hayal ettiği müddetçe yaşar. Yaşamayı , hayal kurmayı bir de Harmandalı'nı seviyorum.


            Bayramınız kutlu olsun. Bunun yanında da bu güzel şarkı benden size armağan olsun. Sevmekten sakın vazgeçmeyin. 

Yorumlar

  1. Filmi seyretmemiştim. Listeye aldım. Mutlu bayramlar Sevgili Esra...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram için harika bir film kesinlikle. Sağlıklı, huzurlu mutlu bayramlar Sezercim :))

      Sil
  2. Çok sevdiğim film.. :)) sanada zubi dubi tadında bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Füsuncum, Allah tekrarını nasip etsin inşallah :))

      Sil

Yorum Gönder