Kurabiye Canavarı

  

       Sömestr tatilini tatlandırmak çalışmalarımın ilki "Browni Kurabiye" oldu. İki erkek çocukla kış ortasında evde kalınca  hem onların damağı şenlensin hem de anneleri kurabiye lanetini üzerinden atsın istedim.

         Yıllardır Kurabiye tarifleri toplar dururum. İlk sefer yaparım, fena olmaz hani. Ama ikinci, üçüncü denemede hayal kırıklığına uğrarım (Bu uğurda harcanıp giden tereyağlar için tüm ineklerden özür diliyorum). Demek ki çabuk havaya girip, şımarıyorum. Belki ondandır. Yok yok,  ciddiyim. Millet kafasından yazar kasa gibi takır takır tarif verir. Ben ise yazılı olanı anlayana kadar günü akşam ederim. Ama yenilen pehlivan güreşe doymaz, haydi bre dedim ve kolları sıvadım.

          Bu tarifin videosunu ilk olarak @damyskitchen instagram hesabında rastladım. Evet,  dedim beni tekrar sahalara döndürecek, çikolatayı benmari erittirecek, yumurta ile şekeri kafa kafaya çıptıracak, ince gram hesabı yaptıracak o tarif bu tarif dedim.  Tarif işte tam burada. Pasta şefi olan Damla'yı uzun süredir takip ediyordum ancak, ilk defa kurabiye yapma cesareti buldum. Ben bu tarifi baştacı ederim arkadaş. İçimdeki kurabiye canavarı serbest kaldı heyt.

            Dışı gevrek içi yumuşacık, ağızda dağılan, mis kokulu browni kurabiyeleri, Starbucks kurabiyesine benzetip beni şımartan, bir tane daha yemek uğruna türlü maskaralıklar yapan oğullarına da sevgilerimi sunarım.
            Evinizden kahkaha sesleri ve kurabiye kokuları eksik olmasın...

Yorumlar

  1. Ben de kızımın doğumgünü için yapmıştım bu kurabiyeden. Sadece ben yemiştim. Ve bu benim işime gelmişti çünkü ben bayılmıştım browni kurabiyeye.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder